helgen

Ska försöka skriva om hela helgen tänkte jag.

Börjar med fredag: Åkte in till stan med familjen och shoppade lite. När jag var hemma hade jag två toppar och ett par solglasögon med mig, nöjd! Vid 19.00 var vi alla 6 tjejer hemma hos matilda, vi skulle äte "middag" men överaskade becca med fest också. Hade rolig kväll och traskade hem vid 02.00 tiden.

Lördag: Fick mig en sovmorgon och åkte till stallet vid 11.45, var full aktivering i stallet med ridning. Fixade anmälan och började knoppa benita. Helt plötsligt var det bygge så sprang ut och hjälpte till med allt möjligt. Kom in knoppade tills hon skulle gå lektion, hann inte mycket. Går ut igen och hjälper till men hon behövde inte gå lektion så in och knoppa klart. Glömde nycklarna så fick inte tag på mina saker alls men tillslut i sista stund kommer jag åt dom och hoppar upp. Fick till fina språng på framhoppning och hela banan gick galant också! Fin bebis/minibettan

På kvällen blev vi bjudna på middag hos födelsedagsbarnet Rebecca, god mat och efterätt. Sen begav jag mig hem och somnade snabbt.

Söndag: Åkte med Marika till stallet vid 09.30 hade photoshoot i skogen och alla möjliga ställen. Sen åkte jag med klubben på tävling och som katres hästskötare. Alla skötte sig jätte bra och Elise drog åt sen en första plats! Aggerade också fotograf åt alla. Kom från sundby vid 19.45 så var hemma 21.00



Det var helgen i sig. Nu laddar jag åt 9 skoldagar med plugg och sista rycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0