fredag

Godmorgon! Idag är jag ledig så jag och mina vänner passar på att åka in till stan. Några ska stå på gymnasiemässan men inte jag. Ska in och pröva mig en vinterjacka och kanske köpa en SHM t-shirt. Ska försöka göra allt så fort som möjligt då jag gärna vill hem och rida innan 16.
 
I onsdag red jag ett pass på Gulan. Varje pass vi rider för tränare så kommer vi faktiskt någonstans men varje gång jag rider själv så kommer jag inte ihåg vad jag ska öva på. Men idag har jag fortfarande tanken kvar och ska jobba på övergångar idag, alltså så dressyr står på schemat.
 
Ensam hemma i helgen så jag får se hur jag tar mig till stallet osv. Har rätt fullt upp i helgen så hoppas allt flyter på bra. Nu ska jag fixa mig och snart gå mot tåget. Ska hinna göra en handlingslista också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0