fredag

Godmorgon! Äntligen fredag och helg. Igår var jag på gymmet och jobbade hårt vilket resulterar dagens tärningsvärk. Var när på att hoppa över ridningen idag men tror jag ska klara av det, jag och Katre ska rida ut. Bäst att passa på innan snön kommer. 
 
Ska gå mot bussen om en timme så har en stund på mig att läsa bloggar och annat. Beställde nyss ett täcke till gulan, ett svart med gul kant, han kommer bli riktigt snygg! Från börjes kommer det ifrån och kommer nog bli perfekt nu och ett termo under resten av vinterdagarna. Får nog köpa ett nytt om några månader.
 
Imorgon ska jag stalljobba hela dagen 7-18 så mina ben lär nog vara döda. 
 
Stäng
Täcket jag beställde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0