fullt upp

Hej på er! Denna vecka blev det väldigt dålig uppdatering. Red inte i måndags för plugget gick före. Inte hunnit gymma något heller denna vecka. Har haft små inlämningar, ett prov idag och prov imorgon. Dessutom en bok som jag ska ha läst klart halva till imorgon.
 
Men igår åkte jag upp en snabbis till stallet. Testade nya täcket vilket satt super bra så han fick behålla det på så slängde jag det förra skrutt täcket i papperskorgen. 
 
Imorgon blir det stallet direkt efter skolan. Jag och Katre tänkte hoppa våra ponnys inför söndagens klubbtävling. Katre hoppade igår men jag vill känna på lite så det blir inget jätte avancerat utan bara några språng. Ska även rida på lördag och då får det bli lite dressyr med bommar på marken. 
 
Nu blir det en promenad med hunden innan jag ska sätta mig och plugga igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0