Inge ridning

har inte blivit någon riding den närmaste tiden. 
 
Hann inte rida förra veckan förutom på onsdagen, fredag och lördag missade jag. Idag red jag men inte på Gulan utan på Tuti, vilken var en helt annan upplevelse. Men fia var snäll och lät mig rida nu på onsdag eftersom jag missar denna fredag och lördag också. Han lär vara ett helvete och rida men får lösa det på bästa sätt helt enkelt. 
 
Imorgon åker vi in till globen för att gå rundtur och andra möjliga saker tror jag. Torsdag-söndag jobbar vi där inne. Kan skriva mer imorgon när jag fått en uppfattning om vad vi egentligen ska göra. 
 
Nu ska jag upp och rensa på rummet så man slipper komma hem till ett helvete imorgon kväll och sedan blir det duschen innan jag somnar. Klockan står på 06.40!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0