nere på djupet

Hej på er! Idag var en stallfri dag och jag har hunnit med gymmet istället. 
 
Dock saknar jag att åka till stallet, blir så lugnt i mitt huvud när man kliver in genom dörrarna. Den som aldrig riktigt testat vet inte vad jag pratar om. Tycker iallafall att vi har så grymt bra stämning runt om oss i stallet just nu. Vi har verkligen arbetat upp det i jämnfört från förra året. 
 
Iallafall så är det tävlingslut på lokal nivå för denna termin och nu är det bara klubbtävlingar kvar. Har flyttat mina fodervärdsdag från onsdag till fredag. Nu på lördag ska jag stalljobba min sista gång för denna termin, tur att det kom en sånhär ledig helg och jag kan strosa runt i stallet och pyssla med andra saker samtidigt. 
 
Nu ska jag snart sussa och imorgon har jag sovmorgon till 11.20 men utnyttjar den bäst genom att gå upp 8 och gå långpromenad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0