Söndag - Klubbtävling

Hej på er! Idag har det varit en lång och tuff dag.
 
Åkte upp tidigt imorse till stallet eftersom jag stalljobbade hela dagen. Det var massor av annat folk där eftersom det var klubbtävling. Satt funktionär de två första klasserna och sedan red jag lb:1 Det var väldigt mycket strul med grupper i ridhuset för utebanan var bara för lerig/isig att rida på. Och när jag gick för att sadla gulan skulle jag tydligen in och rida fram. Skyndade på och fick knappast rida fram, men det fungerade och det slutade med en helt okej ritt.
 
Mamma filmade men missade sista delen. Men ni får se såklart! Som sagt helt okej med ritten för att fått en dålig framridning då jag inte hade en aning om att dom rört om i grupperna. Bjuder på mobil bilder också!
 
Programmet
 
 
Knoppar
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0