Gustavsberg Resultat

I lördags kväll så vart det snabba ändrade planer och jag fick snabbt förbereda mig inför tävling. Vi skulle lasta vid 05.30 på söndagen och i stallet stod ponnyn ofixad och inga saker framplockade. Jag har nog inte ridit lisa på ett år, tror det kan vara förra våren. Men hon är inte så kompicerad ponny om man säger så.
 
Första klassen LC:2. 76.07%  På framridning kände jag bara på hur hon var, och kände igenom alla gångarter och övergångar.Programmet är väldigt enkelt med många övergångar. Fick rätt många rätt många åttor igenom programmet, 3 nior och femma på förlängda traven (vilket är hennes dåliga sida) Låg etta genom hela klassen från min start förutom D-ponny som slog mig med halv poäng.
 
Andra klassen LC:1 73.88% Hon var trött och lite springig. Hade inte lika bra känsla på framridningen som förra men kändes inte dåligt. Även jag var trött och utmattad eftersom jag var förskyld och hostig hela dagen) Så det slutade med lite slarvig ridning inne på banan och en springig ponny. Men det räckte med en vinst där med!
 
Lite bilder men bjuder mer senare!
 

Kommentarer
Postat av: Erika Andersson

Gladö? ustavsberg menar du? :)

Svar: HAHAHAHA det var bara för jag och morsan satt och snacka om gladö :D
Fanny Pettersson

2013-03-18 @ 21:09:59
URL: http://eadressyr.blogg.se
Postat av: Erika Andersson

Sv: HAHA! Vad pratade ni om gladö för? :'D

Svar: Mina resultat där ifrån :) Eftersom det gick så bra för laget där :D
Fanny Pettersson

2013-03-19 @ 15:15:15
URL: http://eadressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0