helg

Hej!
 
Drog direkt till stallet efter skolan idag. Kände mig rätt dålig i skolan men kunde inte hålla mig från stallet när jag endå var så nära. Min lille ponny var på konstig humör, antingen är det för dom fäller så mycket eller så hade han bara en dålig dag vilket alla hästar kan ha. Bad en ridlärare kolla om han såg konstig ut när han gick men inget konstigt så jag red på.
 
Arbetade för det mesta med galoppen, öka/samla och fattningar. Jobbade på och försökte sitta kvar i den lilla sadeln jag red i (rider utan stigbyglar jämt så jag kan komma ner mer) men det är så krångligt och massor av olika andledningar varför jag har ont i kroppen och de stoppar all ridning med en dålig sadel, känner mig så låst. Men gjorde det bästa och visst kändes det bra i slutet!
 
Imorgon så har jag ställt klockan på 09. Ska hoppa upp ur sängen och sätta i mig stor frukost innan jag tar mig till stallet. Blir en heldag där då jag lovat Katre att hjälpa henne i stallet och ska ju endå rida någon gång under dagen. Tar med kameran så jag kan underhålla mig lite och sen kan ni få lite bilder!
 
Nu blir det film!

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Allt bra idag? (: Vilken otroligt läcker häst du har!
Hoppas att du får en trevlig dag!

Svar: Såg dig på tävlingen igår om det var du med en ponny som hette london? Var nämligen där och tävlade där också :)
Fanny Pettersson

2013-03-16 @ 08:50:48
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Ja det var jag (: Fick skitresultat :(

Svar: tråkigt :(
Fanny Pettersson

2013-03-18 @ 16:29:32
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0