Stalljobb

Hej! Ligger hemma i min stora säng, äntligen!
 
Jobbade i stallet idag som sagt, det ingår, in/utsläpp, mocking, fodring, och soppas. Dagen gick rätt fort och vi hade tur eftersom 4 st hästar är borta. Passade på att putsa lite när jag endå var där, skulle fixat massa annat men det var för kallt för att stå uppe på loftet och fixa, tar det när det blir varmare! Tog inte med kameran eftersom jag visste att jag aldrig skulle ta mig ut endå.. haha
 
Imorgon är det skola och nästa gång jag rider är onsdag, självständigt eftersom våran ridlärare är bortrest och kunde inte ersättas. Nu ska jag duscha, fixa mina naglar (som gått sönder av allt arbete idag) är för övrigt helt mör i kroppen. Får se hur den mår imorgon, hoppas att jag kan träna imorgon!!!
 
Bjuder på en bild på Gulan och Katre som rider. Bilden är till ett fotoprojekt i skolan, ni får se reslutatet senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0