Tisdag

Godmorgon! Sitter i soffan och ska straxt sätta i mig frukost. Ingen ridning idag men imorgon är det dags igen!
 
Igår var jag hos naprapaten och fick ett nytt schema. Först behandlade hon, alltså klämde knutar vid höfterna. Det gör så himla ont men efteråt är den så skönt. Fick sedan ett program som jag ska följa och göra så ofta jag kan. Testade lite igår och det ska nog fungera jätte bra, kände dock att jag var otränad och orkade inte exakt så mycket som jag skulle behöva men det kommer tränas upp.
 
Har dock gått och blivit sjuk så ska göra allt för att bli frisk nu. Ska sätta i mig en apelsin nu och äta frukost till det.
Har prov i svenska idag så ska plugga lite också, försökte igår men det är så svårt när det rinner snor ur näsan hela tiden..
 

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - ung ryttare med höga ambitioner

Superfin blogg! Allt bra? (:

Svar: Nej jag är förkyld så jag mår inte så bra :(
Fanny Pettersson

2013-03-13 @ 18:58:57
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: JONNA - ponnyvalack

Krya på dig!
Jag älskar att äta apelsin, och det är ju nyttigt så det är ju bra :)

Svar: Visst är det gott :D
Fanny Pettersson

2013-03-13 @ 19:07:19
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0