7 nov

Slutade som vanligt idag 13.05 men hela dagen kändes bara så otroligt jobbig och seg. Ni vet när man stör sig på varenda lilla sak, att bara tappa en sak på marken kan få en att vilja skrika. Jag har en sån dag på kanske två månader och just den dagen var idag. Det kan vara värre än hur det var idag men det verkligen sved i kroppen av varje ord en människa slängde ut sig. När man väl är påväg att skrika så är det något som säger att det kommer inte lösa sig genom att skrika och då vet man inte vart man ska ta vägen.
 
Kom hem, helt ensam i huset i flera timmar och gjorde inte ett skit. Då undrar man vad man har för liv. Men tillslut bestämde jag mig för att ändra på det. Så nu har jag faktiskt gjort lite vettiga saker. Det gäller bara att orka ta tag i saker och lyssna på bra musik!
 
Nu ska jag försöka planera morgondagen för att få ihop det. Kommer defenitivt sluta i soffan med godis, det är jag värd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0