börjar bli mycket

Eftersom det börjar bli mycket nu så var jag nere och tänkte köpa almanacka idag men såklart var de slut. Måste ha en för att kunna skriva i prov, läxor, träningar, tävlingar osv. Lite blir så mycket enklare. Så nu måste jag hitta en. Fundrar på en stalldagbok. Vi har en redan men den är ju syrrans också, vill ha en egen där jag kan planera. Men vi är ju mitt inne i en säsong. Vill bara hitta en med stora utrymmen på dagarna.

För övrigt så har min oturs vecka fortsatt med spilld kaffe och även vaniljvisp så vi får ju se när turen vänder. Usch, det är verkligen ren oturs vecka med meningen. Har iallafall haft terrängmöte och varit på kalas. Även en god middag med grillat. Men huvudet spänner, känns som någon trycker på det hela tiden. Nu stänger jag ner och hoppas allt blir bättre när jag skaffat almanacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0