fredag den 13onde

Hej på er! Tänke säga hej och säga hur schemat ser ut över helgen, ganska fullt.

Ska upp 07.00 för att stalljobba fram till 10 sedan måste jag hoppa upp och rida ett dressyrpass på basse. Gå igenom det mesta som är i programet. Sen när jag är klart kommer jag hjälpa till lite i stallet fram till 13.00 då jag åker upp och ska gå på en kurs - team building, blocket och pennan hänger med!

Sedan tillbaks till stallet, rida Killberry, putsa och fixa inför tävlingen. Får se vad som blir först eftersom jag kanske hänger med Elise ut på uteritt. Men just nu är det snöstorm ute så vi får se hur underlaget ser ut helt enkelt!

Söndag blir det tidig morgon. Måste rida fram 08.30, så det blir stallet vid 07.00 igen, alltså ingen sovmorgon förän tisdag..




Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg och söt häst! :)

2012-04-14 @ 10:56:03
URL: http://hannawesterlind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0