Fullt upp i tio händer

Måste klicka mig in och säga att det blir rätt fullt i mina händer denna helg.

Har massor att göra kan ju börja med att vi har ridläger imorgon fram till 14.00-14-30 sedan ska jag rida Basse innan lektionerna börjar i ridhuset, dressyr står på schemat!

Sen är det bara hem och plugga, två tal ska vara klara, en är klar men måste fixa powerpoint och lära texten mer. Den andra ska skrivas om eftersom jag fick F som betyg.. haha För sedan så stalljobbar jag 07.00-18-00 på lördag, ska rida två hästar, putsa och gå på kurs. F*n för hur det här ska gå, jag som har haft lov, eller?

Söndag är det tävling hela dagen, punkt. Så det är fullt för mig, ska försöka hitta någon som kan stalljobba för mig istället då det bara blir för mycket! så ni kan inte vänta mycket bloggning!


/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0