Lördag

Go kväll på er!

Har varit tajt dag. Kom till stallet 07 och gjorde morgon stallet. Vid 10 tog jag och gick in med basse i ridhuset. Var ett he*vete att rida, tyrvär. Han blir vädligt fyrtaktig i vänster galopp och det satt jag och arbetat i 10 min minst utan att det släppte. Sen var tiden slut så travde av snabbt och gick i ridhuset tills lektislektionen satte igång.

Vid 13 kom vi upp till ösmo för jätte bra möte. Tycker att vi juniorer i klubben går ihop jätte bra, är positiva och säger till om vi vill något. Sedan tillbaks till stallet, rida intervaller med Berra. Gick jätte bra, min fina. Kom in och putsade allt och åkte hem.

Nu ligger jag i sängen. Klockan ställd på 06.00, nu taggar vi tävling. WWWWWWWEY. fanny loggar ut.

Kommentarer
Postat av: Fia

Ni har inte glömt av Stuteri MWs ridlägertävling?

Genom att gilla Stuteri MWs sida och skriva varför just DU skall vinna en ridlägervecka...så kan just DU vinna en ridlägervecka helt gratis!

När 777st gillar sidan drar vi en vinnare, senast den 10 maj!

Så skynda att dela nu så vi får dra en vinnare ;)



http://www.facebook.com/pages/Stuteri-MW/112332952166564 - FB sidan



www.stuterimw.com - webbsida

2012-04-15 @ 12:56:23
URL: http://fimilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0