Närmaste planerna

Efter några dagar på läger jag nu fått mer ett öga på hur jag ska lägga upp min träning på Killberry.
Kommer skriva upp datumvis då jag rider honom 3 dagar i veckan.

16 april: Hoppträning
18 april: Markarbete med intervaller.
21 april: Dressyrpass
22 april: Hopp allsvenskan Blåkulla
23 april: Hoppträning
25 april: Konditionsträning
28 april: Startfälttävlan på klubben
30 april: Dressyr (osäker)
2 maj: Konditionsträna / även rida i tävlingsgruppen istället för syrran.
5 maj: Stilterräng 60 - 80cm på klubben

Resten får vi se. Som sagt blir det massor med kondtionsträning inför terrängritter. Dessutom blir det massa Basseridning och skola. Men nu har jag planerna uppsatta!

Nu ska jag även skriva packningslista för både dressyr, hopp och fälttävlans tävlingar. Bäst att skriva nu då man har tid att tänka så man har det berätt, underlättar alltid!


Träning för Anna Nilsson


Kommentarer
Postat av: Sophia

snygg machning!

2012-04-12 @ 21:32:04
URL: http://eslmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0