ny dag nya möjligheter

Har väl fått leva på det där mottot ett tag. Går även runt och sjunger hakuna matata.

Sitter i soffan. Försöka planera min dag i tidsuppfattning. Skolan, gymmet, hem och stallet ser det väl ut. Försöka peppa mig till gymmet verkligen på alla olika sätt och känns som jag är snart igång på riktigt. BEACH 2012, yey!


Ridandet och hästarna lägger jag bakom mina tankar tills det blir dags att åka dit idag. Känner ingen pepp alls, men har ändrat mina tankar och vet vad jag kan göra för att det ska bli bättre. Måste bara skaffa ett block först.. Hoppas att inget är förstört än och min rädsla inte är tillbaks eftersom jag tänker på det så mycket nu så är trycker jag fram alla tankar jag kan tänka på. fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0