sös

Idag var vi inne på sös med mig och hjärnskakningen. Har haft huvudvärk sen jag ramlde av. Satt väl där i 3 timmar innan vi fick åka hem för jag var helt frisk förutom att jag hade hjärnskakning som kan ha olika symtomer, vad jag har så är det yrsel, huvudvärk och lite minneförlust.

Ska nu stänga av datorn och vila helt ikväll och imorgon skippar jag skolan. Har ju endå en lektion och då åker jag och shoppar istället. Slappna av utan dator och tv helt enkelt.

Hoppas på att återställa mig helt så snabbt som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ställ gärna en fråga i min frågestund! Det skulle göra min dag :D

2012-04-26 @ 21:43:54
URL: http://raizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0