Fanny

Mitt namn är Fanny Pettersson född 1995 och bor i en stad söder om Stockholm. Alltid bott här och flyttar lätt här ifrån när jag får chansen. Vi är uppstallde på Nynäshamns ridklubb där vi stortrivs.

Ridit sedan 5 års ålder och fick min och systers första ponny vid 10 år. Vi har alltid delat på en häst och får ofta frågan hur det fungerar. Det fungerar väl helt ok. Men nu är det enklare då syrran får mer tid till våran häst då jag har börjat fodervärda en av ridskolans ponnyer. Men turen i oturen ramlade syrran av men snart uppe igen.

Har nästan alltid ridit ridlektioner på ridskolans hästar men ett tag tog det stopp och hade ett russ som jag medryttare ett tag. Då vi endå hade flyttat från ridklubben i något år. För övrigt så är jag väl en allt i allo ryttare. Kanske ett dressyrfreak då jag var hopprädd ett tag. Men satsar dock på fälttävlan vilket är hur roligt som helst!

Här får ni hänga med på mina mål med Killberry (ridskole ponnyn) och våran egna häst (best for you)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0