Stilterräng Nynäshamns ridklubb

Okej för att börja från mitten så avstod jag och red 80cm av olika stjäl.

60cm- Red fram, solen gassad och kände att allt fungerade. Gasen var väl lite gles men jag kunde inte göra något åt det direkt kände jag. Finns inga direkt hjälper som hjälper precis innan start. Hoppade fram och allt gick super. Red sedan bort till terrängbanan. När jag kommer dit säger dom att jag är nästa start och får skynda mig bort och fick starta direkt. Allt rullade på i sin egen fart. Dock lite ostadigt och det var lite saker jag störde mig på. Var felfri runt banan och min häst var inte alls blåsig efter den lilla rundan. 

Som sagt så avstod jag 80cm. Blir en P70 i kinda på lördag istället!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0