Tisdag

Hej på er! Ni kan läsa helgens historia ett inlägg ner.

Har sovmorgon idag. Är nog det bästa som finns, har hunnit gått ut med hunden, ätit storfrukost och kollat två avsnitt 90210. Bussen går om 20 min så ha liten stund på mig innan jag måste gå ut.

Berra var halt igår, men inte så jätte mycket. Avanmälde mig från helgen tävling, 80-90cm på botkyrka och dressyr på sundby. Fick rida på en av våra ungponnys, benita och får väl göra det fram tills han är ohalt igen. Vilket jag hoppas på snart!

På lördag är det Hopp KM på våran ridklubb och funderar på att anmäla mig till 60cm på benita, det var en tjej som hade gjort det men hon sa att det var okej om jag ville ta hennes plats.

Benita
Här har vi benita, bilden snodd från ridskolans hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0