klubbtävling

Igår var syrran iväg och tävlade medans jag och mamma åkte en sväng och letade jackor och köpte en ny telefon till mig, iphone 5♥
 
Vid 15 tiden åkte jag och Katre till stallet, kände ingen stress utan bara tog in våra hästar, gjorde i ordning dom. Red ut i mörkret och avslutade lite på utebanan. Känner att det finns mycket vi måste öva på jag och gulan, men nu är det tävlings stopp och vi ska försöka hitta varann och landa faktiskt.
 
Idag var det klubbtävling, 80cm. En annan tjej red också gulan, Felicia. Och dom kom faktiskt 3a i 80cm, jätte fin grundomgång men dom gick omkull i omhoppningen men grunden räknades. Jag själv kom endast till 2a hindret. Framhoppningen kändes jätte bra. Men jag är dressyrryttare, dock kan jag tycka hoppning är kul om jag hittar den ultimata hopphästen som passar mig som handen i handsken och det har inte hänt många gånger. 
 
Imorgon missar jag ridningen igen, andra gången jag missar med tränare och jag får ju rida självständigt fredag/lördag så vi får se vad jag hittar på. Nu sova!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: ja visst är den fin :D hjälmarna från samshiled är himla underbara

2012-11-18 @ 23:49:39
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0