Söndag

Har ingen ork att blogga på två bloggar och eftersom de är fler som tittar in på min andra så får denna lida lite. 
 
Har inget speciellt att berätta. En vecka sen allsvenskan finalen, sjuk bra vi är som kom 4a av 10 lag. Första gången på våran historia skulle jag kunna tro. Nu blir det massor av träning hela vintern.
 
Speciellt jag ska ligga i hårdträning med mage och ben så min kropp orkar hålla igång hela passet och jag är redan taggad på att börja träna, speciellt inför beach 2013 i mexico. Gulan ska vi öva på stöd i handen och få igång bakbenen och även få mer tempo. Ska vi nog klara. 
 
Ska hoppas på att någon kan filma mig när jag rider någon dag. Vill verkligen ha filmer på oss så jag kan granska lite. Ikväll blir det att plugga lite, naturkunskap ska in imorgon och jag måste börja läsa lite i böckerna som vi ska läsa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0