Allsvenskan final div2 Dressyr

Sådär, tänkte uppdatera. Har varit i stallet hela dagen. Kom hem vid 20 igår och somnade en timme senare. 
 
LB:1 Iallafall så var vi där nästan först av alla. Kallt och man fick trängas inne i ridhuset under framridningen. Han kändes fin men det finns massor att öva på! Väl inne på banan vart det tvärstopp och han tyckte domaren var riktigt läskig. Kunde rida lite ända till slutet av första serpentinen, där var det stopp igen och jag vart utesluten. Domaren var jätte snäll och lät mig rida där nere vid henne tills "min" tid var ute. Många undrade nog vad jag höll på med när jag bara red på en volt nere vid domaren men tillslut gick han förbi och vi gick ut nöjda.
 
Ni får en video från start. Innan start kom jag inet förbi heller utan jag vi snabbt startsignal så hann inte.
 
 
 
LA:1 Har tyvärr ingen video. Jag var riktigt trött i min kropp och på framridningen var det kaos. Ingen såg vart dom red och jag kände nästan att det var hopplöst att rida. Fick inte alls den känslan jag ville men tillslut gick jag in på banan. Målet var att komma förbi domarna. Nu var det 3 och inte 1. Och vi kom förbi dom där nere. La mig på en volt nedanför dom och berömnde massvis. I hela programet kändes det helt ok. Dock fick jag total black out och gjorde en volt innan sista volten i galoppen... Var endå helnöjd med att vi kom förbi domarna iallafall så gick ut med leende på läpparna. 
 
Laget kom 4a av 10 lag. Alltså en rätt lyckad final! Tyvärr har jag inga bilder alls från dagen. Bara denna lilla filmsnutt här över. Vi från klubben hade en riktigt rolig, alla kämpade på trots omständigheterna som dykt upp innan finalen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0