Gladö RS allsvenskan div2 omg2

Igår var vi på Gladö RS och red ponny dressyr. Först var det en förklass och sedan en Lag-klass. Båda var LB:1or men med olika domare.
 
När vi kom dit hade han panik när hans kompis inte var med han inne i transporten, det vart mycket ut och in med han. Allt detta gjorde han väldigt spänd och okoncentrerad på framridningen. Han har även ont i tänderna vilket vi märkte för bara några dagar sedan så vi fick lite problem.
 
Första klassen 164p 56,55% 
Han var som sagt väldigt spänd, första gången inne på banan. Jag var lite orolig i handen och fattningarna vart inte alls bra. Halterna var dom enda fina här.
 
Andra klassen 182p 62,75%
Framridningen gick så otroligt bra. Både jag och min tränare såg stor skillnad och jag fick verkligen ett hum om hur jag ska vara. När det var 5 min kvar till start kände jag mig helt redo och koncentrerad. Han var även mycket lugnare nu och lyssnade på mig. Inne på banan var nästan allt bra. Står mjukt på de flesta delarna av domaren och håller med om vad hon skrivit för kommentarer. 
 
Det var så otroligt spännade in i sista stunden. Satt och uppdatera på mobilen varannan sekund för att få reda på våran sista ryttares resultat. Står utanför sekretariat där dom räknar ihop resultaten, hör dom humma där inne och uppdaterar mobilen. Vi vann lag-klassen, sån himla glad och lycklig känsla rös genom kroppen och sprang iväg för att ta ut våra fina ponnysar för prisutdelning. 
 
Nu en massa bilder

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den sista bilden borde su sätta upp i stallet :D

Svar: ingen hemlig blogg har bara inte lagt ut den för människor hittar den iallafall...
Fanny Pettersson

2012-10-06 @ 16:58:54
URL: http://alittleworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0