Lite uppdatering

Var rätt längesen jag bloggade här och det är rätt mycket folk här inne har jag sett. tråkigt nog finns det inget speciellt att skriva om.
 
I lördags vart det lite lätt ridning på utebanan då jag inte alls kände mig på topp utan hade späningshuvudvärk som jag ävne levt med hela helgen.. Innan jag red hade vi möte med KNUS och sedan loppis, tyvärr var det inte många som kom på loppisen men vi hoppas på fler nästa gång. 
 
Lördag kväll var det partaj som la sina spår på söndagen. Dock tvingade min mor mig till hööks som jag konstigt nog inte alls ville med på men tillslut kom vi iväg när jag sovit 7 svåra små timmar hittade ett par vita ridbyxor och även ett hjälpmedel till knoppar. Hoppas den fungerar bra.
 
Idag fick jag tyvärr inte min fina gula ponny utan fick rida på en tokig ungponny och dessutom var det hoppning. Trodde jag skulle vara försiktig av mig och neka några hinder men så fort vi var igång tyckte jag själv att det var riktigt kul. I vanligafall gillar jag inte pigga ponnysar men konstig nog var det kalaskul med lite bocksprång. Denna ponny kan även komma rätt stort över hinderna men jag tyckte att de flesta sprången satt rätt bra och hon väntade in mig. 
 
Nu ska jag stänga av datorn och hoppa in i duschen. Om jag inte gör det imorgon och bäddar om sängen för det behövs!
 
 
Fina jullan jag red idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0