11 april

Hej på er! Skoldagen gick fort idag och var redan på gymmet 13.30 körde ben och rumpa och kände direkt hur det stramade i benen och musklerna, skönt! Men känner verkligen att jag borde strecha efter ridningen för att kunna träna bättre på gymmet. Sen åkte jag hem och tryckte i mig protei.
 
Efter 16 åkte jag och Katre till stallet och fixade inför helgen klubbtävling. Förhoppningsvis blir det någon tävling men utebanan som ska stå för framridningen ser inte så lovande ut. Men vi löste det och hoppas det fungerar heltenkelt. Jag ska bara med och rida Lb:1 har inte tränat något alls så det får gå som det går helt enkelt. Stalljobbar dessutom så det blir en tuff dag.
 
Har bokat in träning nästa vecka (v.16), onsdag har vi ingen ridning utan det är temadag, torsdag rider jag privatlektion för Sirpa och det gör jag även Fredag. Lördagen åker vi iväg till Stäket.
 
Men nu ska jag koncentrera mig på matte, har prov imorgon och det känns som jag har lite halvkoll just nu. Får se hur vi gör med ridningen imorgon men förhoppningsvis åker mamma ner med mig vid 19 tiden och rider..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0