24 april

Hej på er! Har sovmorgon så tänkte uppdatera er lite.
 
Idag är det onsdag och ikväll är det tävlingsgruppen, tror det är dressyr. Taggad på att rida iallafall. Hoppas vi kan vara på utebanan, då blir jag jätteglad!
 
Men i helgen iallafall så står det mycket på schemat. På fredag så ska jag rida Gulan, lördag ska jag rida Benita och Gulan, båda får ridas ut. Och söndag är det klubbtävling men jag ska inte vara med, men tänker såklart hjälpa till! Sen ska jag rida Express söndag efter tävlingen då Amanda är iväg på begravning och sen kanske vi får ihop ett möte med ungdomasgruppen också!
 
Något jag skulle behöva är nya ridbilder, eftersom vi glömde kortet hemma i lördags när vi var iväg på tävling så finns det ju inga bilder. Ska försöka ta några bilder på lördag och söndag kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0