Fredagsmys

 
 
 
Hej på er! Sitter just nu i soffan med mamma. Det är bara hon och jag hemma i helgen så vi har lite mys! Vart ingen ridning idag då jag hade insatt extra lektion idag eller prov rättare sagt men tydligen så fick vi börja tidigare och var klar redan vid 14.30 och då hade jag inga kläder för att åka till stallet och rida så jag åkte hem.
 
Har spenderat resten av dagen i soffan och läst en engelskabok som vi ska göra en uppgift av nästa vecka. Sen vart det stopp och göra middag och sen läste jag lite till. Försökte mig på annan uppgift men det vart inte så lyckat, så gjorde lite på en annan inlämning som ska in nästa vecka. Känns som skol livet går utför just nu... vill bara ge upp!
 
Men som ni ser kom min intervju ut idag i tidningen, fina mormor och jag. Och det var ju inte liten bild dom satt upp heller.. Och att den kom ut gav mig lite glöd till att fortsätta plugga haha. Nej nu måste jag duscha och sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0