Kaos

Okej! Nu ska jag försöka blogga lite bättre här. De senaste inläggen har bara varit onödiga och ovettiga. Men nu börjar hårdträning inför stäket som är om 2 veckor. Ska rida Lc1 och Lb1, och det blir första tävlingen på Gulan för iår, kul!
 
Ska boka in en träning med Sirpa denna vecka och sedan en nästa vecka. På onsdag är det dressyr i träningsgruppen, fredag eller lördag blir det uteritt och den andra dressyr. Om jag har tur kan jag åka iväg och prova ut sadel nästa vecka på onsdagen, annars hoppas jag att det blir veckan efter det. Har fortfarande inte en egen sadel tyvärr men hoppas lösa det snart såklart!
 
Nu ska jag lägga in bilder från gårdagens tävling, sen kommer min fina vän och sover här. Ska upp 06 imorgon för att ta 07 tåget in till stan. Skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0