Måndag - veckan planering

Okej min måndag sög helt enkelt. Var så trött imorse så funderade helt på att stanna hemma i sängen men jag kom upp. Var hemma vid 15 och satte i mig massor av mat. La mig i sängen men somnade aldrig. var så trött när det var dags för middag så fick bara i mig gurka.
 
Veckan planering ser ut såhär
 
Tisdag: Skolan, gym och ungdomsmöte i stallet.
Onsdag: Skolan, gym och temadag i stallet. Marie Zetterqvist kommer och ger tips för en bättre sits.
Torsdag: Skolan, träna för Sirpa 14.00
Fredag: Skolan, gym, stallet för att packa, putsa och träning för Sirpa på kvällen 19.30
Lördag: Tävlingsdag på stäket, rider Lc:1 och lb:1
Söndag: Plugga och vila för min del.
 
Jag är så grymt taggad på årets första lokala tävling på Gulan. Spännade! Det blir bara jag och Katre som åker från klubben tror jag, tråkigt. Det är så mycket roligare när hela ponnygänget är med!
 
Liten del av ponnygänget, bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0