scandinavium

Där önskar jag att jag var nu. Kollade in snygga saker på mässan, titta på dressyr och hoppning live och inte tänka på annat än hästar. Bästa som finns!!
 
Men här jag sitter hemma och ser på svtplay istället. Uppskattar att jag var hemma vid 12.30 med en god plocksallad och kan nu se på dressyren ensam i tystnad. Torsdagar kommer vara en underbar dag fram till sommarlovet, slutar nämnligen 10.45
 
Igår var det ridning, gick helt okej. Vi red ute och vi gjorde mycket slutor och det slutade med bra stöd i handen från min ponny. Skönt att kunna rida ute, utebanan är nästan perfekt i underlaget. Tänkte rida där ute imorgon.
 
Bilder från 13 april, Jag och Killberry på terrängbanan. Om två veckor har vi stilterräng på ridskolan, ska dock inte vara med utan aggerar som funkis istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0