Torsdag

Skoldagen gick väldigt fort idag eftersom första lektionen var inställt och vi har blivit av med en lektion på torsdagar så slutade 12.25 idag, riktigt skönt!
 
Gick iallafall direkt till stallet (skolan ligger 5 min där ifrån) och tog in min blöta ponny från hagen. Hade regnat hela förmiddagen men när jag hämtade honom hade det slutat. Hagen var sådär mysigt lerig också. Tog innan och pysslade om han riktigt länge eftersom det var 1,5 innan jag skulle rida.
 
Ridningen gick förövrigt jättebra, jobbade på att få han böjd och få igång bakbenen ordenligt och det slutade riktigt bra. Fin ponny och tyvärr var ingen där som kunde filma men imorgon kan nog mamma vara med och filma iallafall. Efter ridning stod jag också och pysslade om honom en stund, han uppskattade det väldigt mycket.
 
Imorgon vet jag inte riktigt hur det blir. Funderar på att gå till stallet efter skolan och bada honom, sen åker jag hem och äter lite och sen tillbaks och packar och rider vid 19.30
 
Låt mig rida fram i korta tröjor då!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna B

Fin blogg =)

Sv: Tack!

Svar: Tack så mycket! :)
Fanny Pettersson

2013-04-18 @ 20:05:54
URL: http://capirossin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0