vår känslor i stallet

Hej! Har varit i stallet hela dagen, ridit två hästar och bara chillat lite. Helt slut i kroppen då kroppen slitit med 3 dagars träningsvärk, det är nog slut imorgon. Red först ut på gulan, testade att rida på hackamore och det gör jag aldrig igen kan jag säga, inte på uteritt. Benita däremot skötte sig jätte bra, var ett tag jag satt på henne och det var lite skillnad på henne!
 
Imorgon står stalldag på tur också. Det är klubbtävling i hoppning och jag ha lovat att vara där. Knoppa, ta kort och hjälpa till på sidan. Mysigt och hoppas på bra väder! Ska dessutom rida en vit ponny efter det, en busponny. Tror jag tar ut honom på utebanan och glider på lite rosa moln.
 
Nu ska jag ta och se hoppningen från scandi samtidigt som jag packar lite i resväskan. 3 dagar kvar!! Syrran ivigde även caben för iår idag, myyyys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0