Veckan

Nu har ni fått resultat av tävlingen.Tyvärr glömde jag minneskortet hemma så det vart svårt att fota..
 
Idag har jag bara tagit det lugnt, åkte iväg en sväng med mamma och sedan har jag bara chillat i fina vädret. Vid 18 var mamma och jag iväg och tränade, ett friskis&svettis pass vart det och det var första gången på väldigt länge men det gick bra! Tog även en sväng till solariumet. Nu är jag redo för en ny vecka!
 
I veckan har jag två prov, så ska försöka plugga väldigt mycket då jag lagt skolan åt sidan en stund. Ska försöka träna mycket också så jag hinner slappna av. Dessutom ska jag planera in en träning för Sirpa innan jag åker utomlands (nästa tisdag) sen blir det ridning fredag och lördag. Ska försöka rida ut båda dagarna då det blivit mycket dressyr i ridhuset på sista tiden och han lär uppskatta det väldigt mycket.
 
Bjuder på lite mobilbilder från tävlingen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0