15 december

Har så mycket att berätta men känns för jobbigt.
 
Kan väl börja med fredag, först var det luciatåg runt centrum. Mycket folk i år som stod och vinka till oss, donna var piggare än de andra åren och jag fick kramp i händerna för jag vill hålla in henne så mycket. Väl tillbaks till stallet så vart det sista kadriljträningen och denna gång skulle all klädsel vara på. Och välplanerat som vi gjort det så strulade det självklart till med hästar, utrustning osv men tillslut var alla hästar lugna och alla ryttare var nöjda!
 
Lördag fick jag inte sova så länge, men åkte tillslut upp till stallet för att vara på samlingen till 13.00 Stallet skulle snyggas till innan showen, hästarna skulle snyggas till och allt skulle förberedas innan publiken skulle komma. Vi var först ut med kadriljen och för mig vart inte uppträdande så långt, men en sån stor publik är jag inte förvånad att Spirit fick scenskräck och börja flippa. Fick hoppa av efter bara någon minut och ställa mig åt sidan.. Har tyvärr ingen egen film men elise skulle fixa tror jag! Istället tog ponnyteamet i agility hem segern och jag var nog den enda som fick in hästen i tunneln. Jag och donna var ett riktigt team!
 
På kvällen var jag på julmiddag och sen ut på krogen en liten sväng men var inte roligt alls och längtade bara hem till sängen (helt slut efter dagen)
 
Nu vill jag bara ha lov, denna vecka blir jobbig. Uppgifter och ett prov imorgon så nu ska jag plugga innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0