17 december

Hej på er! Idag är det tisdag och som vanligt har jag bara en lektion, idag var den dock inställd så har gjort en massa andra saker.
 
vaknade vid 10 och gick upp, drack mitt morgon kaffe och sen ställde jag mig i köket. Pappa fyller år idag och det ska firas, så gjorde en kladdkaka som ska ätas ikväll. Sen vart det frukost i magen och iväg till gymmet! Stod cardio på schemat och det vart riktigt svettigt, och cardion slutade inte där utan även en promenad hem och ut med hunden på promenad. Vill verkligen få bättre kondition nu, behövs verkligen. Sen vart det lunch, en sallad på massa grönsaker och kyckling. Skulle kunna leva på det alla dagar i veckan!
 
Nu är jag ny duschad och dricker kaffe innan jag ska ner och köra på körskolan. Ska in på någon affär innan också.
 
Imorgon är det lång dag inne i stan, ska ta 7.00 tåget in till stan. Och frågan är om jag ens kommer vakna på morgonen? Ska försöka lösa det, hoppas mamma kan dra mig upp eller något för annars kommer jag inte komma någonstans. Sen är det ridning på kvällen imorgon, äntligen dressyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0