3 december kaos i mitt huvud

Känns så konstigt att vara inne i december och det är noll julstämning, det är 8 plusgarder och ingen snö alls. Man får pynta hus och lyssan på julmusik istället så är det bara snön som fattas. Knas.
 
Har varit så konstig dag i alla olika vinklar, har fått mycket gjort men samtidigt inte alls. Fick ryck nu på kvällen och städade ur min låda i hallen, så mycket man kan hitta i en liten låda. Allt från protokoll, mankammar, småpengar och ringar man hade glömt. Fannys glamorösa liv, eller? Kommer ner till rummet och det stinker läder utav mitt träns som hänger i rummet, kanske lite mysigt endå. Dessutom blänker det fint i mitt rum, min lilla egna discokula.
 
Nu ska jag städa på rummet, undra vad man kan hitta? Just nu ligger det ett sprillans nytt schabrak på golvet, vill inte lägga ut det bland hästsakerna än.. Det är för fint för det! haha nej men innan duschen så ska jag fixa på rummet, annars kommer det se ut som ett helvete när jag somnar.
 
Imorgon är det skola till 13.00 sen ska jag kolla synen, kommer säkert vara halvblind eller något. Har blivit värre de senaste åren känns det som. Sen blir det gymmet, måste komma igång igen. Blivit liten seg start efter min halsont period. Och på kvällen blir det ridning! woho!
 
Älskar att jag ler på bilden, han gör mig glad!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Sååå fin häst du har!

Svar: Tack! Det är ridskolans så han är inte min :)
Fanny Pettersson

2013-12-04 @ 06:53:39
URL: http://russetville.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0