Nu blir det lov

Nu har julstressen släppt och för oss ungdomar är det lov. Finns inget skönare.
 
Innan jul började rensa garderoben och avslutade det idag. Har rensat så mycket kläder, vissa har jag slängt för de var så slitna och några plagg som in på klädförmedlingen. Så skönt att de ha ordning och snyggt i garderoberna, det har verkligen varit kaos de senaste veckorna.
 
Julafton var helt okej är som sagt inget stort fan av julafton. Var borta i Gustavsberg hos kusinerna, aldrig firat med dom så det var en ny upplevelse med nytt folk och så. På kvällen umgicks jag med några vänner, hade krypit ur skinnet om jag var tvungen att sitta hemma. Julklapper fick jag massor, inget i hästväg faktiskt. Har allt jag vill redan!
 
Nu i dagarna innan nyår ska jag försöka sova så mycket jag kan, träna, plugga (ja det är det måste) och bara njuta av ledigheten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0