Ny vecka

Måndagen är över! Som vanligt var den seg men nu är den över och kan äntligen blicka in i veckan lite. Imorgon ser min tisdag lite annorlunda ut, och de kommer resten av alla tisdagar se ut. Det ska läggas ner massor av timmar på vårat gymnasiearbete, och jag är peppad! Kommer bli otroligt kul och se hur långt vi kommer. (ingen idé att se gymnasiearbetet som något negativt)
 
Resten av veckan ska jag plugga, och göra en massa andra saker! Såg nyss att jag hade ett arbete som ska in på torsdag och har inte kommit långt alls, så det är ju bara börja.
 
I hästväg är det hoppning på onsdag, intressant! Är lite pepp, bara inte hinderna blir för höga så är jag glad! Fredag blir det ridning två gånger, en gång efter skolan och sen kadriljträning lite senare på kvällen! Behöver lite egen stund i ridhuset vilket jag inte får om jag rider kadriljgruppen. Har dessutom börjat kolla efter lite tävlingar inför nästa år!! :D
 
Sen ska ni få se på mina köp, kan dock inte bestämma mig om ni ska få se i video eller bilder! Lite saker ligger nämnligen redan i stallet och ska dit tidigast onsdag!
 
Prinsen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0