sammanfattning helgen

Hej på er! Helgen har gått så otroligt fort, och just nu är det så mycket i mitt huvud. vet inte riktigt hur jag ska hinna med allting och så men det löser sig nog och det visar sig i slutändan att det inte var så hemskt!
 
I fredags var det skolan och stund och sen kom jag hem och somnade på soffan, har varit otroligt slut den senaste tiden. På kvällen blev det ridning med kadriljen, det börjar bli riktigt bra. Bara två träningar kvar så är vi redo! Somnade snabbt samma kväll, lite konstigt eftersom jag somnade på soffani 2 timmar..
 
Lördag bestämde jag mig för att ta det riktigt lugnt. Var nere i hamnen med en vän och såg årets lucia bli vald, träffade vänner, köpte julklappar, hämta kläder jag beställt (min kommande nyårsoutfit) hängde i soffan tills det var dags att åka till stallet.
 
Fick äntligen rida lite ordentligt, testade mitt nya träns och han vart lösgjord på 30min (rekord) kan det vara nya tränset som gjorde det hela?!?! haha det får vi se, men innan han vart riktigt lösgjord fick jag kämpa en del. Var ju dum och satte på mig vinter ridbyxor = stelt och obekvämt i sadeln = flög som en vante men det gick bra tillslut!
 
På kvällen var jag med mina vänner, hade en riktigt kul kväll! Inte skrattat så mycket på länge. Kommer inte ha en så här lugn helg på länge nu känns det som. Kommade helger kommer vara fullt upp med olika saker. Vi får se hur det slutar.
 
Idag har jag hunnit med att plugga, städat rum och varit ute på promenad i kylan med mamma. Ska fortsätta pluggandet straxt och sen ska jag åka till stallet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0