SNN news

Att gå i en media linje kan vara riktigt kul, som att gå på inspelningar. Det gjorde vi idag! Var först lite osäker på om jag skulle åka in till stan, SNN news har inte tilltalat mig något. Lite för tråkig humor för mig. Men vi var 9 stycken som åkte in (från klassen) så det saknades 10st av någon konstig orsak.. haha. Men det gick bra, så nu lär ni se någon skymt av mig på tv imorgon.
 
Imorgon är det äntligen fredag och denna vecka har inte gått lika fort som de andra de senaste månaderna. Kan vara för att det närmar sig jul och man vill att tiden ska gå fortare (fast det vill man ju alltid) Dessutom går man ju runt och hoppas att snön ska komma, kanske imorgon ?!?!?!
 
Nej men min helg ser rätt lugn ut, ska gå på julmarknad med mina vänner här i staden. Rida och bara mysa. Har inte haft en ledig helg på riktigt länge nu känns det som så ska ta in lugnet innan nästa helg. Fast jag har en del jag måste plugga och så. Men det löser sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0