10onde

Hej! Vaknade med huvudvärk idag men det släppte efter frukost och en ipren. Drar en kortis om helgens ridning.
 
I fredags åkte jag upp på kvällen och red. Ridhuset var upptaget så red ute på utebanan. Där låg nysnö och det var hur mysigt som helst. Skrittade fram rätt länge för det var jätte kallt ute. Pulsade i snön och hade allmänt kul. Red inte så länge.
 
Igår red jag och Katre ut. Var rätt isigt underlag så fick skritta mest men vi hittade en backe som vi kunge galoppera uppför. Gulan var lyckligast i världen och slog några bockserier och jag höll mig kvar. Blir så glad när han blir glad. Busponny!
 
Det var bra avslut för att vara utan honom i 2 veckor. När jag kommer hem blir det hårdträning inför vårens tävlingar. Har en del annat som ska fixas när vi kommer hem, men mer om det sen.. Nu är det 4 dagar innan vi åker och familjen har börjar packa. Bara småsaker kvar nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0