Naprapat

Ny vecka! Denna vecka kommer jag missa en lektion då jag ska åka in till stan och göra en speciellt sak.. Men fredag och lördag ska jag rida!
 
Var i skolan till 15.30 sen var jag på gymmet en stund och körde hårt tills 16.30 då jag tog bussen hem och åt och sen ner till naprapaten. Det gick verkligen bra! Vi kom på orsaker varför jag har ont och det är sån stor lättnad att hitta problemet och kunna lösa det. Ska vänta tills jag kommer hem från mexico, då ska jag tillbaks och få övningar att göra. Fick några små tips som jag kunde använda mig av tills jag kommer dit igen.
 
Nu ska jag gå ut med hunden och sen blir det sängen! Börjar 10.30 imorgon så ska ta ut hunden på morgonpromenad och mysa hela morgonen. Älskar gå upp tidigt och göra allt lite extra långsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0