söndag

Hej! Har haft en dålig vecka helt enkelt men nu känns det bättre!
 
I fredags var jag och red i ridhuset. Redan innan jag hoppade upp så hade jag ont i kroppen, det mesta sitter i ländryggen och höfterna. Red en stund men det gjorde fruktansvärt ont så tog bort sadeln och red barbacka. Jobbade vidare och det vart lite mer frihet men i slutet satte jag på sadeln igen för att kämpa den sista stunden. Red mycket på volt vilket är vårat största problem tycker jag, speciellt i vänstervarv. Och försökte alltid att ha tryck i honom vilket är det mesta jag jobbar på.
 
I lördag red jag inte för jag vill inte förstöra min kropp mer utan bokade en naprapat som jag ska till imorgon. Gick till naprapat förut när jag hade mycket problem med axel (vilket fortfarande är ett litet probelm) men hon var riktigt dålig och tog bara massa pengar utan att säga vad jag kunde göra för att det skulle bli bättre. Så nu ska jag besöka en annan, hoppas det kan hjälpa! Och istället gick jag ut och gick med mamma i det fina vädret!
 
Idag har jag försökt tagit det lugnt, tog liten promenad med Mamma och städat rummet! Nu ska jag försöka göra lite skoluppgifter så jag slipper ligga efter och sen göra kokosbollar inför ponnyakuten ikväll!
 
Ska lägga ner tid på skolan, träning och ridningen den här veckan så jag slipper ligga efter när jag kommer hem från Mexico. Har debattredovisning och Matteprov denna vecka så bäst släppa datorn!

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

det är inte lätt att rida när man har ont i kroppen :/

Svar: Nej, det stoppar verkligen allt :(
Fanny Pettersson

2013-02-03 @ 21:56:24
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0