Torsdag

Hej!
 
Idag har vi varit ute på friluftsdag med klassen. Hade dock två lektioner innan men det gjorde inget för min del. Skulle egentligen åkt skridskor men det hade snöat endel så det fick bli långfärdskidor. Tog 30 min att åka dit vi skulle, och man fick sig ett gott skratt av alla branta backar och svettiga kläder av uppförsbackarna. Grillade korv och pinnbröd med varmchoklad. Kom hem vid 17 tiden med trötta ben så det vart dagens träning!
 
Imorgon har jag väldigt långsovmorgon men har tänkt att ta ut hunden på långpromenad om mina ben är pigga. Har två lektioner imorgon plus ett matteprov som jag är väldigt orolig över att jag inte kommer klara.. för då hoppar jag av skolan! (typ) Efter skolan går jag till stallet och rider. Äntligen får jag träffa min gula banan och få pussa honom, senast var en vecka sen! Fredag och lördag blir sista gången jag rider honom innan jag åker. Men ska till stallet på onsdag nästa vecka så jag hinner säga hejdå och pussa på han jätte mycket!
 
 
Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0