20 januari

Hej! 
 
Igår var jag i stallet nästan hela dagen kändes det som! Vi red ut i kylan, en härlig ritt men det var verkligen kallt ute. Vi galopperade och hade det kul! Mamma har lite bilder som jag kan visa senare. När vi kom tillbaks till stallet fotograferade vi ponnysarna lite, jag fick inte så jätte bra bilder på mig och Gulan men en varmare dag så ska Katre få en liten kurs hur man fotar så det kan bli lite bättre bilder. Jobbigt när man är fotoproffset, blir aldrig bra bilder på en själv och får aldrig vara med på bild.
 
Men på kvällen hade vi KNUS möte hemma hos My, våran ungdomssektion på NRK. Åt godis och planerade en rolig vår. Spännade! 
 
Bjuder på lite bilder från fotograferingen, oredigerade.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0