Årets första lektion!

Hej! Första lektionen avklarad för 2013. 
 
När jag väl hoppade upp och började rida så kände jag hur träningsvärken kom fram och började trycka, så kände mig lite svag i kroppen men annars gick det helt okej. Orkade inte riktigt hålla kvar han där uppe med huvudet så det vart mycket växlande på formen men jag ska träna upp kroppen nu så hoppas jag på att det går bättre sen!
 
Vi red övergångar och halvhalter. Gick helt ok, fattningarna går riktigt bra just nu om man jämnför från i våras.. Men sedan finns det massa andra saker vi måste öva på så nu när fattningarna sitter kan vi gå vidare men får inte glömma bort fattningarna bara. Nästa gång jag ska rida blir fredag och då har jag skrivit upp mig i ridhuset med Katre.
 
Nu måste jag sova, börjar tidigt imorgon men slutar också tidigt. 
 
Jag och min stora påse som följde med idag, vi har rensat hästförådet hemma och det vart rätt mycket som fick följa med till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0