Dagen

Åkte till stallet direkt efter förra inlägget. Gick och hämta gulan i hagen direkt och började mysa med han lite för att dra ut på tiden, dressyrsadeln var upptagen och det var ett tag tills jag skulle rida men han vart lite ompysslad vilket han älskar, han står verkligen och njuter! 
 
Iallafall så kom Elise och frågade mig om jag ville skritta en bit med henne så då tog jag hans sadel och vi red iväg, var mysigt att komma ut lite vilket han uppskattade, travade på en väg som det låg 1dm nysnö på och skrittade sedan hem till ridhuset. Där fick jag byta sadel och började trimma dressyr. Testade att rida med graman och jag fick en ny ponny! Shit vilken skillnad, red inte så jätte länge med den men Katre ställde upp och filmade lite. Så jag är väldigt glad över min gula frukt idag! 
 
 Ni får stå ut med allt prat, kan inte redigera dessa filmer.
 
 
 
Nu ska jag se på OTH tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0